تصویر لودر

دوره کشف رسالت – خانه فرهنگ ماها

تاریخ : 

رسالت، بنیادی ترین استعداد ما در جهت تحصیل و حرفه تخصصی انسان است . آگاهی از رسالت و انجام دادن ماموریت زمینی برای هر فردی مهمترین نکته هست . با یادگیری تکنیک کشف رسالت به نسل آینده و خود هدیه باارزشی اعطا خواهید کرد و آن حرکت در مسیر رسالت شان است . همه چیز برای حرکت به سوی رسالت فردی شما مهیاست، کافیست اراده کنید و در مسیر رسالت هدفمند باشید .

رسالت عبارت است از هدفی که ما برای آن خلق شده ایم که با قدم گذاشتن در راه‌ این هدف ، احساس رضایت و خوشحالی درونی به ما دست می‌دهد و هرگز خسته نمی‌شویم . تنها به مادیات توجه نداشته باشیم، بلکه سعی کنیم ثروت مادی را در کنار رسالت، همراه خود داشته باشیم . زمانیکه آن را کشف کنیم، خود را طبق تعریف بالا نشان خواهد داد و هیچ عاملی، توانایی جلوگیری از حرکت به سوی رسالت فردی را نخواهد داشت؛ شاید رسالت، آن کاری باشد که تنها از شما ساخته است و بس .

هر کسی با رسالتی، پای به این سیاره می‌نهد . رسالت و ماموریتی که ویژه‌ اوست و هر کسی با موهبتی ویژه قدم بر این سیاره می‌گذارد، موهبت و ودیعه‌ای كه هـيچكس دیگر ‌در این سیاره ندارد . شاید رسالت و موهبت شما؛ آن باشد که مردم را التیام بخشید، به دیگران آموزش دهید، توجه و رسیدگی به آنها کنید، درمانی برای بیماری خاصی بیابید، شاید ارتباط داشتن با مردم، رسیدگی به فرزندان، اشاعه و گسترش آگاهی و فرهنگی، یا هر گونه خلاقیت دیگر، موهبتِ ویژه شما باشد .

با هر هدف و منظور و رسالتی به دنیا آمده باشید، بایستی بتوانید آن را بیابید و عملی کنید . اگر خود را متعهد کنید که آن را بیابید و برآورده سازید، شادمان و آکنده از شور و شوق می‌شوید . به یاد داشته باشید که برای زنده بودن شما دلیلی وجود دارد . «دلیل بودِن خود را در زمین بیابید»

دلیل شرکت کردن شما در کارگاه (پیدا کردن رسالت در زندگی) :

همه ما انسانها به طور طبیعی ماموریتی در این کره خاکی داریم . ماموریت ما؛ شغل و حرفه و البته فعالیتی است که حس خوشبختی را در ما ایجاد می کند و تا هنگامیکه به آن فعالیت نپرداخته ایم حتی اگر پولدارترین یا مشهورترین فرد دنیا هم باشیم احساس خوشبختی نخواهیم داشت . اما اگر بتوانیم ماموریت یا رسالت خود را پیدا کنیم و در آن راه قدم بگذاریم خیلی سریع در آن فعالیت رشد خواهیم کرد و برای همیشه از دغدغه های کار و درآمد نجات پیدا می کنیم و موفقیت های بزرگ دست پیدا خواهیم کرد و خلاقیت در آن راه به اوج خود میرسد و راه صد  ساله را در کمترین زمان طی خواهیم کرد و در آن حرفه به صورت خستگی ناپذیر و با لذت کامل فعالیت خواهیم داشت و حس خوشبختی را بیش از پیش در خود بوجود می آوریم .

آیا می دانید :

  • رسالت فردی شما در جهان چیست ؟
  • آیا از پیشرفت مالی خودتون راضی هستید ؟
  • آیا در جایگاهی که الان هستید احساس خوشبختی و رضایتمندی می کنید ؟

خداوند رزاق است . همه انسانها میتوانند با کشف رسالت خود؛ ثروت کسب کنند و پولساز گردند . واقعا مهم نيست حالا در چه وضعيتی هستيد . بهتره رؤيای خودتان را داشته باشيد و به سوی اين رؤيا حركت كنيد . حتی يك گام كوچك هم شما را از وضعيت فعلی دور و به رؤيايتان نزديكتر می كند . قطعا شما هم به رسالت واقعی خود پی خواهید برد . رسالت خودتان را پیدا کنید تا بتوانید در تمامی زمینه های زندگی خودتان رشد کنید و از دغدغه های کار و درآمد نجات پیدا کنید و به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید . تیپ شخصیتی در تک‌تک انتخاب‌های مهم زندگی ما ، موثر خواهد بود .

اگر ما رشته تحصیلی، شغل، همسر و دوستانمان را مطابق با تیپ شخصیتی خودمان انتخاب نکنیم، رضایت کافی را عمیقاً احساس نخواهیم کرد . ما باید تیپ شخصیتی خود را بشناسیم و مطابق با آنها، تصمیم بگیریم . کارگاه رسالت این مسیر را در زمینه موفقیت شغلی بصورت حرفه ای و پولسازی با کسب بالاترین درجه از رضایتمندی برای ما؛ با تمام جزئیات و اطلاعات هموار میسازد و شما آگاهانه مسیر موفقیت و ثروت زندگی خود را تعیین می کنید .

مهمترین اتفاق زندگی هرشخص در زندگی کشف رسالت و هدفی است که ضمیر ناخوداگاه او برای شکل داده است . گاهی میلیونها تومان برای رسیدن به اهداف هزینه میکنیم، غافل ازاینکه با هزینه ای معقول متوجه میشویم تا زمانیکه در مسیر رسالت نباشیم، ناخوداگاه انسان از هر روشی برای نرسیدن به اهداف استفاده مینماید و ما همچنان غافل .

مرگ‌ ناشناخته است ‌و مرگ‌ عزیزان هم خیلی دردناک است . دوران سوگواری برای آدمها متفاوت است؛ بعضی ها شاید سالیان زیادی گریبانگیر بمانند . وقتی رسالت آدمی در این دنیا تکمیل میشود، میمیرد . البته مرگ ‌انواع مختلفی دارد . منظورم در این متن ، مرگ بصورت طبیعی است . دوستان‌ عزیزم؛ وقتی با این دید به مرگ‌ نگاه کنیم حتی دیگه مرگ ترسناک نیست .

از مرگ به سه آگاهی میتوان پی برد :

۱ – مرگ ‌واسه همه است، تا حالا کسی به دنیا نیامده که نمرده باشد !

۲ – وقتی بالاخره میمیریم ، بفکر این باشیم که در این مقطع زندگی چه میکنیم‌؟ بفکر رسیدن به اهدافمان در جهت رسالت خودمان باشیم‌ . به سمت تعادل و سلامت ذهنی و جسمی خودمان حرکت کنیم‌ .

۳ – باید بدانیم‌ با مرگ هم مثل دوران جنینی که به دنیا می آییم ، به دنیایی متفاوت قدم‌ می گذاریم . پس پایان زندگی نیست .

دوستان عزیزم، تعدادی از شما بزرگواران سوالات زیادی در مورد مبحث رسالت داشتید که واجب دیدم در قالب پرسش و پاسخ مطرح کنم .

سوال یک : آیا مبحث رسالت همین یک کارگاه در ۴ ساعت است ؟

جواب : قطعا خیر . مبحث nlp بسیار گسترده و کاربردی است . بخش رسالت همین ساعات بصورت پیشرفته و کاملا    کاربردی و علمی است و تازه شروع مسیر درخشان رسالت آغاز میگردد .

سوال دو : من الان شاغل هستم، آیا شرکت در این کارگاه باز هم برایم ‌مفید است ؟

جواب : بله قطعا . شاید شغل فعلی شما؛ رسالت شما باشد که به شما تبریک ‌میگویم‌ و در این کارگاه یاد میگیرید از منابع درونی خودتان در جهت ارتقا و پیشرفت و صد البته شناخت بیشتر و همسو شدن انرژی رسالت تان با انرژی مثبت کائنات استفاده کنید .

سوال سه : من الان شاغل هستم و نمیتوانم یکدفعه شغل خودم را رها کنم، حتی اگر بفهمم رسالتم این نیست ! چون باید درآمد خودم را داشته باشم .

جواب : دوست بزرگوار اگر در کارگاه رسالت پی بردید حرفه فعلی شما با رسالت شما فرق دارد به شما یادآور میشوم‌ به یکباره ترک ‌شغل و قطع منبع درآمد ‌نمی کنید ! ذره ذره به رسالت خود از طریق پیامهایش و… که حالا در کارگاه بدست می آورید؛ قدرت میدهید تا بتوانید منبع درآمد خوبی را کسب کنید و حتی میتونید به فعالیت قبلی خود نیز بپردازید .

سوال چهار : من اصلا فکر میکنم به درد هیج کاری نمیخورم . فکر میکنم اصلا رسالتی ندارم !!

جواب : این اراده خداوند است که هر انسانی استعداد خاصی در رسالت فردی داشته باشد . پس این محال است که شما رسالتی نداشته باشید . فقط خود را کشف نکرده اید .

نظر شرکت کنندگان عزیز در کارگاه کشف رسالت فردی : از حضور گرم و صمیمانه ایشان تشکر میکنم و براشون موفقیت آرزو میکنم و ضمنا تبریک‌میگوییم که رسالت شان را کشف کردند .

سلام من مجتبی هستم بعد از این که از کلاس خارج شدم متوجه شدم دنیای دیگه ای هم هست شاید خیلی توی این دنیا رفت وآمد کرده بودیم ولی متوجه نشده بودیم دنیایی که آزاد میشی از همه تعلق خاطرهایی که توی این دنیا نمیدونی باید باهاشون چیکار کنی .

سلام‌ خانم جمالی پناه عزیز ، سیمین هستم تو کارگاه رسالت تون شرکت کرده بودم . اگه بخام  نظرم و راجع به کارگاه شما بگم‌ باید بگم واقعا لذت بردم واقعا خوب بود . من خودم شخصا فکر نمیکردم بتونم‌ رسالت مو پیدا کنم و اینهمه باهاش ارتباط برقرار کنم‌ . تکنیکهای عملی که بکار بردید خیلی منو بفکر فرو برد حتی تو خلوت خودم حسابی شبانه روز تو ذهنم باهاش مشغول م . از قسمت همزاد اون تکنیک دومی که داشتیم احساس میکنم ی دوست واقعی مو پیدا کردم و خیلی حالم باهاش خوبه و خیلی توی هر کاری که میخام بکنم و تو مسیر رسالتمه بهم خیلی انگیزه میده . همچنین خیلی مچکرم بخاطر اینکه انرژی حاکم بر ‌کلاس و شرکت کننده ها فوق العاده مثبت بود و اینم برام‌جالب بود که همه هم به این موضوع که انرژی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top