تصویر لودر

کارگاه هدفسازی در ان ال پی

تاریخ : اسفند ۹۶

گروه درمانی هدفسازی در ان ال پی ۴ هفته اسفند ماه ۹۶ بصورت متوالی و پیوسته برگزار شد . آدمی و زندگی اش با تمام پیچیدگی ها و صعود و نزول هایش در یک مسیری قدم برمیدارد که انتخاب و نحوه سپری کردن آن برای تک تک افراد بسیار متفاوت است و چه بسا در اطراف خودمان انسانهایی داریم با حال خوب و احیاناً با حال و روز ناراضی که هر لحظه غوطه ور در افسوس و ناله بسر میبرند .

در ابتدا از قوانین ان ال پی و اصول حاکم بر آن معرفی شد و همچنین ارتباط آن با قوانین مغز و ضمیرناخوآگاه مطرح شد . نیاز به اگاه شدن نسبت به علوم مختلف ذهنی در جامعه امروزی با این سرعت پیشرفت مورد بررسی قرار گرفت و نیاز آدمی به برای رسیدن به آرامش ، امنیت و موفقیت تشنگی هرچه بیشتر آدمی را ملموس تر نشان میدهد .

در این جلسه اول از همه از عزیزان پرسیدم از ان ال پی چه می دانید ؟ چرا به این کارگاه آموزشی آمدید ؟! چه افسوس هایی خوردید و چه آرزوهایی دارید !؟ در سالهای آتی چه جایگاهی برای خود در همه زمینه های زندگی در نظر گرفتید ؟!

موانع و دغدغه های تک تک افراد مورد بررسی و شناسایی شد . آموزش و تمرین طریقه فکر کردن ، انتخاب ایده ، ثبت و اجرایی کردن آنها بصورت پیشرفته و تخصصی مطرح شد .

ان ال پی یعنی برنامه ریزی کلامی عصبی و طبق همین دانش نوین میتوان از روی کلام افراد پی برد که در کجای مسیر زندگی و رسیدن به اهدافش قدم برمیدارد و چگونه همین دانش ان ال پی افراد را به سمت برطرف شدن موانع ذهنی تا فردی و … بهصورت کاملا منحصر بفرد سمت هر چه سریعتر موفقیت و اهداف مطلوب هدایت و همراهی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top